سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرکات بوکس در ورزشکاران حرفه ای باید به چه صورت باشد ؟

هنگام شروع ، به طور کلی ابتدا به مبارزان آموزش داده می شود که به جای نزدیک شدن در آنجا که باید مورد اصابت قرار بگیرند ، چگونه راه دور را بکشند ، در غیر این صورت "شلاق" نامیده می شود. توانایی هایی که در اینجا به کار رفته شامل مشت هایی با طول بازو و کار سریع پا است تا جنگنده را قادر به انتقال ضربه قبل از واکنش دشمن خود کند. این ایده آل ترین روش برای فرسودگی و حمله به یک رقیب است و از فرصت ضدحمله آنها می کاهد.

رویه های بوکس همراه برای مبارزان راست گرا به تصویر کشیده شده است (در شانس این که شما در آن مرحله یک مبارز چپ دست یا یک "پنجه جنوبی" باشید از بازو یا پای مخالف آنچه دقیقاً به تصویر کشیده می شود استفاده کنید).

موقعیت عالی بوکس

اهمیت موقعیت مناسب را نمی توان به اندازه کافی متمرکز کرد. موقعیت مناسب باعث تعادل می شود و کلیدی برای اقدامات تهاجمی و محافظت شده است.

مبارزان باید این گزینه را داشته باشند که بدون از دست دادن تساوی خود ، یک گلدان پرتاب کنند. چرخش به یک رقیب اجازه می دهد تا با ضربه های خودش وارد شود. برای انتظار یک موقعیت مناسب بوکس ، باید موارد زیر را انجام دهید:

به طرف کنار هدف بایستید ، بنابراین با شانه معکوس دست مشت محکم خود را پیش می گیرید. یک مبارز راست گرا باید شانه چپ خود را به سمت هدف هدایت کند.

باید پاها را از عرض شانه جدا کرد ، در آن مرحله یک حرکت را با پای چپ به جلو انجام دهید و نقطه ضربه پای چپ خود را با انگشتان پای دیگر خود قرار دهید.

دو پا را در لبه 45 درجه به سمت هدف خود بچرخانید. وزن شما باید به همان اندازه در حرکات بوکس یک مرحله ثابت و ثابت ثابت باشد.

زانوها و لگن خود را تا حدودی خم کنید ، پشت را کاملاً صاف نگه دارید و پاشنه پشت خود را از زمین بلند کنید ، نزدیک به 7.5 سانتی متر (3 اینچ).

از آرنج نزدیک پهلو مراقبت کنید و بازوهای پایین را با هدف بالا بردن قفسه سینه بلند کنید.

دستکش فراموش شده را در قامت شانه نگه دارید و آن را به اندازه کافی دور نگه دارید تا مورد حمله قرار گیرد ، هرچند به اندازه کافی نزدیک است تا در محافظت سریع عقب برود.

باید دستکش صحیح را در زیر خط فک نگه داشت و مچ را به سمت داخل چرخاند.

اصول درخشان پیاده روی بوکس

برای توانمندسازی جنگنده برای محافظت یا حمله از موقعیت مناسب ، کار با پای عالی ضروری است. اصول درخشان پیاده روی بوکس به شرح زیر است:

وزن را روی دو پا تنظیم کنید.

در حین حرکت ، پاها را از هم جدا نگه دارید تا تساوی عالی حفظ شود.

با استفاده از گامهای کوتاه کشویی روی نوارهای پای خود به دور حلقه حرکت کنید.

هرگز نگذارید پاهایتان عبور کند.

به طور مداوم پا را نزدیک به مسیری که در ابتدا باید حرکت کنید ، حرکت دهید.

راه دستیابی به سرعت در سرعت در بوکس ، سرعت است و این می تواند با بهبود سلامتی ، با تفکر خاص در مورد پاها ، ارتقا یابد. یک اقدام عالی برای بهبود سلامتی ، که توسط مبارزان زیادی استفاده شده است ، جست و خیز است.

مشت زدن

چهار مشت اصولی در بوکس وجود دارد:

ضربه - مشت ناگهانی.

صلیب - یک مشت مستقیم.

دام - یک مشت کوتاه جانبی.

Uppercut - یک مشت کوتاه رو به بالا در حال چرخش است.

Jab (چپ دست)

این کمترین دشواری است که در عین حال بیشترین کاربرد را در بوکس دارد و ممکن است مشت اصلی باشد که هر نوپایی می آموزد. مشت را می توان برای حمله یا نگهبانی استفاده کرد و برای تحت کنترل نگه داشتن دشمن برای ایجاد ضربات بیشتر ارزشمند است.

دست چپ خود را بالا نگه دارید و آرنج را نزدیک بدن قرار دهید.

با بندهای پشت روی فک دشمن متمرکز شوید.

بازو را بچرخانید تا مشت با انگشت شست فرود بیاید و کمی در جهت عقربه های ساعت به سمت داخل بچرخد.

قبل از اثر ، پای چپ را به جلو بلغزانید و دست خود را به عقب آماده کنید تا ضربه دیگری را تحریک کند.

برای محکم کردن آن باید فک را به شانه انداخت و دست صحیح را برای جلوگیری از هرگونه ضربات ضد فشار بالا آماده نگه داشت.

این قابل توجه ترین و آسیب زننده ترین مشت است ، با این حال ممکن است جنگنده را برای حمله به ضد حمله که از همکاری خود غفلت می کند باز بگذارد. بهترین حالت آن در ترکیبی از مشت است ، در بیشتر موارد پس از باز شدن گارد رقیب در پی برخورد با ضربه مناسب و مناسب چپ.

برای رسیدن به بیشترین قدرت ، از پشت عقب رانده و باسن و شانه ها را درون مشت قرار دهید.

بازوی صحیح را با هدف درست شدن در نوسان ثابت کنید.

دست چپ را در حالت محافظ نگه دارید تا از پیشخوان دور نشوید.

یک "راست چپ"

این یک روش مناسب برای نگه داشتن یک دشمن در پشت پا است.

از موقعیت ضروری فقط بازوی چپ خود را ثابت کرده و باسن و شانه های خود را به داخل مشت بچرخانید.

خیلی اولیه به طور طبیعی خم می شود ، بنابراین انگشتان بالا هستند و کف دست رو به پایین است و مدت کوتاهی قبل از تاب خوردن است.

در صورت وجود فرصت ، پای چپ را برای ضربه به سمت جلو بلغزانید و در عین حال سریع پای صحیح را بلند کنید تا به تساوی برسد.

دام از پهلو نشأت می گیرد بنابراین می تواند رقیب را بیهوش کند زیرا در ابتدا از دید آنها خارج می شود. دام به جنگنده نیاز دارد تا منحنی شود و بدن آنها را به یک مشت تبدیل کند. تمایل دارد که با بازوی چپ یا راست ساخته شود.

برای اطمینان از فک به سمت پایین شانه چپ بیاورید.

انگشتان پا ، باسن و دست خود را به سمت مشت برگردانید.

دست خود را برگردانید تا در اثر اثر ، کف دست رو به پایین باشد.

قسمت فوقانی می تواند یک ضربه قاتل باورنکردنی باشد و در اطراف افراد دیگر منتقل شود. از قسمت زیرین بالا می آید ، دارای یک جز component شوک است و به طور کلی با هر دو دست روی فک متمرکز است. یک نقطه ضعف این است که در صورت عدم رقیب ، یک بار در زندگی یک فرصت وجود دارد که آنها می توانند یک ضد حمله را حمل کنند.

برای ایجاد رویه صحیح ، وزنه را روی پای صحیح حرکت داده و شانه ها و باسن را به یک طرف منحنی کرده و ابتدا صحیح را به سمت راست ببرید.

جمع کردن بیش از حد باعث می شود جنگنده کوکی شود.

پایان استراتژی های بوکس

در حالی که یک مبارز راست گویا به عنوان واضح ترین دست خود را پشتیبانی می کند ، آنها باید برای کار با دو دست آماده شوند. صرف نظر از این ، ضربه - بیشترین استفاده در یک جلسه - برای یک امتیاز دهنده با دست چپ خواهد بود ، در حالی که او قصد دارد با یک ضربه راست راست بزرگ عبور کند.

در اینجا ما فقط از چند ضربه اساسی از دیدگاه یک امتیاز دهنده صفر کرده ایم ، با این حال جنگنده باید به یاد بیاورد که برای مثال یک دام چپ یا وراپس چپ می تواند با توجه به تمرینات مشابه قدرتمند باشد. در شرایط خاص ، حتی ممکن است یک استراتژی مناسب برای جنگنده باشد که بخواهد موقعیت و نبرد خود را تغییر دهد ، مثل اینکه یک مبارز چپ گرا باشد.